woensdag 5 mei 2010

Reisje naar Hamburg.

Omdat zoon lief van 10 jaar erg dol is op treinen en heel graag naar Miniatuur Wonderland wilde zijn we 2 dagen naar Hamburg geweest. Natuurlijk zijn we er met de trein naar toe gegaan en had ik de kans om aan een sokje te breien.

Het is de Mock Cable Rib gevonden op Ravelry.

En ik kwam nog een leuk duits boekje tegen met sokken patronen van Stephanie van der Linden.
Het boekje heet Socken rund ums Jahr.
Volgen mij kan ik voorlopig mijn tijd weer goed besteden.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige explosie van kleuren in deze sokken! Enne..... leuk dat je me volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk hé die kleurtjes, enne jij hebt ook een erg leuke weblog, mooi om inspiratie van elkaar op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kleurtjes! (ow, ik val in herhaling met hierboven zie ik net ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleuren, lkkr fel.......
    Lijkt me idd een leuk boekje.

    BeantwoordenVerwijderen